Roll | Administratör |
Kompetensområde | Administration, ekonomi, juridik |
Startdatum | 2024-05-20 |
Slutdatum | 2024-06-30 |
Omfattning | 100% |
Ort | Haninge |
Land | Sweden |
Sista svarsdatum | 2024-05-10 (Offerter kommer att behandlas löpande) |
Kontaktperson | Annette Mårdberg (annette.mardberg@keyman.se | 072-219 52 19) |
Referensnummer | #11379 |
Övergripande uppdragsbeskrivning
Uppdraget innebär att sköta den dagliga driften utav lönesystemet Heroma. Då ordinarie personal arbetar med införandet utav ett nytt HR / Lönesystem.
Så som uppdateringar i Heroma vid behov, registreringar försäkringskassan, skattemyndigheten, pensionsfrågor, stöd till lönespecialister och systemspecialister med det dagliga underhållet.
Telefonsupport, ärendehantering, arbeta aktivt i den dagliga driftplanen.
Skallkrav
Skall behärska Heroma så pass att man är självgårnde från början.
Börkrav
Minst 5år erfarenhet utav lönearbete.
Övriga krav
Beskriv kort i kommentarsfälten vid skall- och börkraven hur konsulten uppfyller dessa.
Bifoga CV i Wordformat under fliken Dokument. CV:t är en viktig del i utvärderingen av konsulten. Det ska tydligt visa att konsulten har den kompetens och erfarenhet som efterfrågas för det aktuella uppdraget.
Offert för detta uppdrag måste skickas in via KeySourcingTool. Svar via mail kommer att få begränsad feedback.
Personliga egenskaper
Glad och positiv,
Inte rädd för förändring.
Flexibel.
Analytisk.
Övrig information
Option på förlängning dock längst tom 31/8-25.
- För att kunna offerera på våra uppdrag måste du vara registrerad användare i KeySourcingTool och ditt bolag måste även vara affärspartner med KeyMan (kostnadsfritt).
(Om du är helt ny användare och vill registrera dig och ditt bolag i KeySourcingTool – Klicka här)
(Om ditt bolag redan är registrerat i KeySourcingTool men behöver bli affärspartner med KeyMan – Klicka här)