| Roll | Social Media Manager |
| Kompetensområde | Försäljning, inköp, marknadsföring |
| Startdatum | 2026-01-05 |
| Slutdatum | 2026-03-31 |
| Omfattning | % |
| Ort | Jönköpings Län |
| Land | Sweden |
| Sista svarsdatum | 2025-12-18 (Offerter kommer att behandlas löpande) |
| Kontaktperson | Elin Engman (elin.engman@keyman.se | 0730799755) |
| Referensnummer | #14599 |
Övergripande uppdragsbeskrivning
Syftet med workshopen : Ge deltagarna grundläggande kunskap och praktiska verktyg för att skapa en plan med tidssatta inlägg. Önskemål om att kunna få med sig 5-10 inlägg tidssatta hem. Kunna använda olika typer av SOME samt följa upp interaktioner och aktiviteter från besökare.
Skallkrav
Vara kunnig inom digital marknadsföring och uppföljning av interaktion på SOME vana av att leda workshops
Börkrav
Ha praktisk erfarenhet från mindre verksamheter och deras sätt att jobba med digitalmarknadsföring gärna inom besöksnäringen.
Övriga krav
Bifoga CV i Wordformat under fliken Dokument. CV:t är en viktig del i utvärderingen av konsulten. Det ska tydligt visa att konsulten har den kompetens och erfarenhet som efterfrågas för det aktuella uppdraget.
Offert för detta uppdrag måste skickas in via KeySourcingTool. Svar via mail kommer att få begränsad feedback.
Beskriv gärna kort i ”Kommentar” vid de olika kraven hur konsulten uppfyller dessa.
Leverantören intygar att konsult- och ansvarsförsäkring finns som täcker denna typ av uppdrag enligt branschstandard.
Sekretessavtal (under bigofade dokument) skall signeras.
Personliga egenskaper
Inspirerande
Övrig information