Övergripande uppdragsbeskrivning
Syftet med uppdraget är att vidareutveckla den befintliga lösningen i Dynamics Customer Insights så att den bättre möter våra långsiktiga behov och krav på funktionalitet, integration och användarvänlighet.
Målet med uppdraget är att vidareutveckla en produktionsnära version av Dynamics Customer Insights som är redan stödjer våra verksamhetsprocesser och möjliggör datadrivna insikter.
Omfattningen av uppdraget inkluderar att fördjupa analysen av behov och användningsområden, vidareutveckla och konfigurera lösningen utifrån insikter från den befintliga lösningen, säkerställa teknisk och organisatorisk integration, samt dokumentera och överlämna den vidareutvecklade lösningen.
Lösningen ska fortsatt kunna integreras med KIs pågående Dynamics Customer Service-projekt (Ärendehanteringsprojektet).
Skallkrav
Konsultföretaget ska ha minst 5 års erfarenhet av att arbeta med Dynamics Customer Insights eller liknande system
Konsultföretaget ska ha relevant utbildning eller certifiering inom Dynamics 365
Konsultföretaget ska ha god kunskap om de processer och regelverk som gäller för marknadsföring och service inom högre utbildning eller forskning
Konsultföretaget ska leverera all nödvändig dokumentation såsom användarmanualer, installationsguider, konfigurationsrapporter etc
Konsultföretaget ska kunna arbeta enligt Agilt arbetssätt
Konsultföretaget ska medverka i kravhantering i Azure DevOps
Börkrav
Övriga krav
Beskriv kort i kommentarsfälten vid skall- och börkraven hur konsulten uppfyller dessa.
Bifoga CV i Wordformat under fliken Dokument. CV:t är en viktig del i utvärderingen av konsulten. Det ska tydligt visa att konsulten har den kompetens och erfarenhet som efterfrågas för det aktuella uppdraget.
Offert för detta uppdrag måste skickas in via KeySourcingTool. Svar via mail kommer att få begränsad feedback.
Leverantören intygar att konsult- och ansvarsförsäkring finns som täcker denna typ av uppdrag enligt branschstandard.
Personliga egenskaper
Övrig information
Omfattning och antal konsulter kan variera under projektets gång och/eller efter överenskommelse mellan beställare och leverantör. Total omfattning på uppdraget är ca 300 timmar. Timmar ska faktureras på löpande räkning månadsvis. Leverantören ansvarar för att skicka månadsavstämning till Karolinska Institutet. Tillägg av funktionalitet, integrationer och nya processer hanteras med Ändringsorder som måste beslutas av styrgruppen.
- För att kunna offerera på våra uppdrag måste du vara registrerad användare i KeySourcingTool och ditt bolag måste även vara affärspartner med KeyMan (kostnadsfritt).
(Om du är helt ny användare och vill registrera dig och ditt bolag i KeySourcingTool – Klicka här)
(Om ditt bolag redan är registrerat i KeySourcingTool men behöver bli affärspartner med KeyMan – Klicka här)